Hälsningar från Gunilla Merin-Pettersson

Vi har glädjen att presentera en ny medarbetare.  Gunilla Merin-Pettersson började som kundservicechef i RemoteA i slutet på februari. Många av våra kunder känner eventuellt redan henne, tack vare hennes långa erfarenhet från sjukvården som både sjuksköterska och rekryterare.

Vi önskar henne varmt välkommen till RemoteA familjen.

Hej!

Jag är Gunilla Merin-Pettersson, ny kundservicechef i RemoteA.

Jag är i grunden utbildad sjuksköterska med vidareutbildning i intensivvård med ungefär 15  års arbetshistoria som sjuksköterska. Under de senaste åren har jag arbetat med rekrytering i bemanningsföretag, till en början med sjuksköterskebemanning för att sedan  gå över till läkarbemanning. De senaste fyra åren  har jag arbetat i Region Örebro län med rekrytering av framförallt läkare.

Nu ser jag fram emot att börja mitt  nya jobb på Remotea och lära känna gamla och nya kunder.

Vården utvecklas hela tiden med olika digitala lösningar som underlättar för såväl patient som vårdpersonal. Det är intressant och helt rätt i tiden med olika digitala lösningar som kortar ner väntetider för patienten  men även för remitterande läkare.

Jag ser fram emot att hjälpa er i ert arbete.

Med vänlig hälsning

Gunilla Merin-Pettersson

Vi ser fram emot att hjälpa dig och svara på dina frågor.

Med vänliga hälsningar,

John Holmberg & Gunilla Merin-Pettersson

Beställ ett nyhetsbrev!

Boka en 30 demonstration här

2018-03-13T06:25:58+00:00

Artiklar

Kontaktuppgifter

Svetsarvägen 15 2 tr
171 41 Solna
SVERIGE

Phone:
+46 (0) 8 28 03 02